Zapínání sporáku...

Nášup do firem

Catering dodáváme běžně na školení, firemní večírky, konference atd.

Snídaně pro dobrou věc

Spirála je úspěšně realizuje ve spolupráci s firemními partnery třetím rokem. Veškeré občerstvení prodávané na těchto akcích je vyrobeno v naší cateringové přípravně a je prací lidí se zdravotním postižením. Složení nabízeného občerstvení jsme schopni přizpůsobit požadavkům partnera. Obvykle se jedná o studenou kuchyni a dezerty, espresso z lokální pražírny a domácí limonády s ovocem.

Při specifičtějším požadavku jsme ale podávali také např.”typickou anglickou” teplou snídaní ve firmě ČEZ. Nebo “zdravou snídani” pro dny zdraví ve Vyncke. V minulých letech jsme kromě ČEZu spolupracovali také s Moneta Money Bank, Vyncke, Kooperativou, Tietem či Českou spořitelnou.

Jak to probíhá?

Na akci se domluvíme předem s firemním partnerem. Ten nám poskytne prostory a podmínky a předem informuje a motivuje zaměstnance k nákupu občerstvení “snídaně” u našich stolů. Občerstvení si tedy kupují sami zaměstnanci a sami tak podporují svým nákupem naši činnost. Zároveň je to pro ně oživením a vítanou změnou běžných dnů.

Co potřebujeme

abychom k vám mohli přijet ...

Dva - tři stoly, prostor ve kterém budeme prodávat a kudy projde většina vašich zaměstnanců.

Kontaktní osobu - zástupce z firmy, se kterým budeme domlouvat detaily, podmínky a ladit “příběh” akce.

Zázraky zařídíme ihned. Akci ale potřebujeme domluvit alespoň dva týdny předem.

Zajistit propagaci akce ve firmě, aby o ní zaměstnanci věděli předem.

Naše cateringové služby je možné poskytovat v režimu náhradního plnění pro firmy dle § 81 odst.2, zákona č.435/2004 Sb. o zaměstnanosti.

Co navíc můžeme nabídnout?

Prezentování podpory společenské prospěšnosti vaší firmou veřejnosti i dovnitř firmy - jsme aktivní na sociálních sítích, píšeme o vydařených akcích tiskové zprávy a posíláme médiím, zveřejňujeme je na našem webu, zaměstnancům firem děkujeme, zveřejňujeme výsledky akcí, prezentujeme na odborných konferencích (míra a způsob zapojení s firmou lze domluvit a vymyslet jako speciální event k určité příležitosti - např. Týdny duševního zdraví, Štědré Vánoce, Jarní nálada apod, zapojit se může přímo v den akce např. i management firmy a oslovit tak své zaměstnance docela jiným způsobem).

Náhradní plnění - naše služby mohou být poskytovány v režimu náhradního plnění, plátcem pak ale musí být firma na IČ ne její jednotliví zaměstnanci (více info o náhradním plnění zde).

Sami připravíme propagační materiály k akci - vizuály, grafické podklady, video, tiskovou zprávu (dle domluvy a požadavků), info text o akci pro zaměstnance.

Prodej na místě našich výrobků z šicí a rukodělné dílny, bývá často využíváno a zaměstnanci si mohou nakoupit dárky pro své blízké nebo pro svou radost.

Informační panely o duševním (psychickém) zdraví a prevenci duševních nemocí, předávání info materiálů pro blízké lidí s psychickými potížemi, informace o možnostech podpory a kde hledat pomoc, předávání zkušeností a informací zábavnou formou workshopů na míru.

Dám si Nášup!

Vyplňte prosím všechny potřebné údaje a my se vám ozveme co nejdříve zpět.

Mám zájem o: